משלוחים והחזרות

משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים

אנחנו בחברת 'בר ספיר' מבצעים משלוחים לכל חלקי הארץ.

לבחירתכם שתי אפשרויות לקבלת המוצר:

-איסוף עצמי

ללא תוספת תשלום, יתבצע מהמחסן הלוגיסטי באזור התעשיה נוף הארץ, בין כפר קאסם לראש העין, לאחר קבלת מסרון "הזמנתך מוכנה.                                                                                     בהתאם לתקנון החברה, אספקת המוצר מותנית בהצגת חשבונית קניה, ובהצגת כרטיס האשראי שבאמצעותו שולמה ההזמנה בצמוד לתעודה מזהה של בעל הכרטיס.                                       המוצרים יהיו מוכנים לאיסוף עצמי בתיאום מראש: א-ה  9:00-17:00
כתובת:  ניתן לכתוב בווייז: בר ספיר הום סטיילינג
טלפון: 052-8885775

-משלוח עד הבית

 אנו בחברת 'בר ספיר' מחזיקים במלאי גדול על מנת להבטיח לכם אספקה מיידית, אך עם זאת יש צורך בתיאום משלוח . אנו עושים מאמצים גדולים כדי לספק את הזמנותיכם במהירות האפשרית, ועד 14  ימי עסקים.

אך יחד עם זאת לאזורים מרוחקים תחול תוספת בזמן האספקה ובעלות המשלוח בהתאם לאזור.

  • תוספת של 7 ימי עסקים לאזור: יהודה, שומרון, צפונית לכביש 85 (לא כולל חיפה), דרומית לכביש 35 (אשקלון- קריית גת), מזרחית לירושלים (לא כולל ירושלים):
  • תוספת של 21 ימי עסקים לאזור: אילת, מצפה רמון והסביבה, יישובי הערבה, יישובי רמת הגולן, קריית שמונה ויישובי בקעת הירדן. לאזור זה תחול בנוסף תוספת חיוב של 150 .
  • משלוחים לאילת מצפה רמון והערבה, רמת הגולן והסביבה, וקריית שמונה והסביבה, יחויבו בתוספת של 150 . לריהוט גדול מאוד התוספת תהיה 250 .

במקרים בהם אחד מהפריטים שהזמנתם דורש זמן אספקה ארוך יותר, תוכלו לפצל את המשלוח או לקבל את כל ההזמנה במשלוח אחד מרוכז, בהתאם לזמני האספקה של הפריט בעל זמן האספקה הארוך ביותר.

בכל עמוד מוצר באתר, מופיע טקסט המעדכן אם המוצר במלאי או לחילופין, מתי הוא יחזור למלאי, במידה והמוצר קיים במלאי, המוצר יסופק לפי זמני האספקה המעודכנים באתר. במידה והמוצר לא זמין במלאי, זמני האספקה יחושבו מרגע חזרת המוצר למלאי (על בסיס מלאי עתידי).

תוספת קומותבמידה וחלק מהמוצרים לא נכנסים למעלית ו/או בהעדר מעלית תיגבה תוספת של 50 לכל קומה מעל קומה ג' (פרט לספות). בכל מקרה באחריות השליח/ה להעלות את המוצר עד קומה חמישית. מעבר לקומה 5 (במקרה שאין מעלית) האחריות להעלאת המוצר עוברת ללקוח/ה.

בבתים פרטייםבתיאום מול המוביל, ישולם ישירות למוביל 35 עבור כל מוצר ועבור כל קומה בתוך הבית.

הובלה באמצעות מנוףבמידה ולא ניתן יהיה להעלות את המוצרים דרך המעלית יוזמן מנוף על חשבון הלקוח/ה וישולם ישירות על ידם. בכל מקרה  האחריות לוודא כי ניתן להכניס את המוצרים שהוזמנו  לדירה ו/או החדר המיועד היא על הלקוח/ה.



ספות - במקרים בהם הספה אינה נכנסת למעלית/אין מעלית, ויש לפרק את ידיות הספה/גב/מושב- תוספת עלות פירוק 250 ש"ח


כל העלויות כוללות הרכבה בבית הלקוח/ה.                                                                 הרכבה באזורים תל אביב וירושלים יינתנו במידה ותהיה חניה מסודרת בקרבת מקום מבית הלקוח/ה.

 * המחירים כוללים מע"מ

* יתכנו עיכובים בזמני האספקה עקב מצב הקורונה/לחימה המשתנה. אנו עושים את מירב המאמצים לספק לכם את הזמנתכם בהקדם.

תיתכן סטייה של עד 2% במידות.

לשאלות ובירורים נוספים, אתם מוזמנים לפנות אלינו לשירות לקוחות

טלפון 0528885775 בין השעות 9:00-17:00 מייל  barsappir@gmail.com


עלות משלוח באמצעות שליח עד הבית:

- אקססוריז - 50 ש"ח פר מוצר | כל מוצר שני נוסף מאותה קטגוריה - 25

- כסאות  )מחיר המשלוח כולל הרכבה) - 60 לכיסא |  כל כיסא נוסף 30

- מראות - 150 למראה |  כל מראה נוספת  80

- כורסאות  )מחיר המשלוח כולל הרכבה) - 180 לכורסא |  כל כורסא נוספת  90

- שולחנות סלון (מחיר המשלוח כולל הרכבה) - 150 פר מוצר |  כל מוצר נוסף מאותה קטגוריה  80

- שולחנות צד/קפה - 50 לכל שולחן .

- קונסולה (מחיר המשלוח כולל הרכבה)  - 200 לקונסולה.

- פינת איפור (מחיר המשלוח כולל הרכבה)  - 250 לפינה.

שולחן אוכל/בר (מחיר המשלוח כולל הרכבה)  - 300 לשולחן.

ספות עד 240 ס"מ (לא פינתיות) - 350 ש"ח לספה.

ספות מעל 240 ס"מ (לא פינתיות) - 450 ש"ח לספה.

הדום/ספסל עד 100 ס"מ  )מחיר המשלוח כולל הרכבה) - 50 ליחידה.

הדום/ספסל מעל 100 ס"מ  )מחיר המשלוח כולל הרכבה) - 100 ליחידה.

יחידת מידוף  )מחיר המשלוח כולל הרכבה) - 250 ליחידה |  כל יחידה נוספת  150


השליח ייצור עמכם קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתרעל כן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח.


מדיניות החלפת ו/או החזרת מוצר

החזרת מוצר תתאפשר בהתאם לתקנות ביטול עסקה בחוק הגנת הצרכן התשעא-2010, עד 14 ימים מתאריך האספקה, כאשר המוצר חדש ובאריזתו המקורית, ובתנאי שלא נגרם למוצר או לאריזתו נזק, ושלא נעשה בו כל שימוש, ובצירוף חשבונית הרכישה.

  • אין החזרות על מוצרים שנקנו מתצוגה/OUTLET או מוצרים שלא הורכבו ע"י מתקין מוסמך של חברת 'בר ספיר'.
  • אין החזרות/החלפות על מוצרים שהותאמו/הוזמנו בהזמנה מיוחדת.
  • לא ניתן להחזיר מוצרים שהותקנו (כגון מוצרי תאורה או מדפים) או מוצרים שנעשה בהם שימוש.
  • החזר כספי יתבצע במועד קרוב ככל הניתן לביטול העסקה (חזרת המוצר למשרדי חברת 'בר ספיר') ולא יאוחר משבעה ימי עסקים ויוחזר בצורה בה התבצע התשלום.
  • החזר כספי יינתן עבור מוצר (למוצרים שעלותם מעל 50 ) בניכוי דמי ביטול בגובה 5% מהעלות או 100 (הנמוך מבניהם) ובניכוי דמי המשלוח.
  • למוצר ששולם באמצעות כרטיס אשראי תתווסף עלות נוספת לביטול של עד 2.5%, בגין עמלת סליקת כרטיס אשראי.
  • החזרת מוצר תעשה למחסן הלוגיסטי של חברת 'בר ספיר' באחריות הלקוח/ה או באמצעות משלוח (בתשלום בנפרד ) של שליח בעזרת חברת 'בר ספיר'.
  • במקרה שמוצר הגיע פגום, באחריות החברה להחליף למוצר תקין זהה, ללא תוספת תשלום נוספת. במקרה כזה אם הלקוח/ה מבקש/ת לבטל עסקה, יהיה עליהם לדאוג להחזרת המוצר למחסן הלוגיסטי או להזמין משלוח בתשלום נוסף.
  • מוצר שדורש תיקון, התיקון יתבצע במחסן הלוגיסטי של חברת 'בר ספיר'. ניתן להזמין תיקון בבית הלקוח בתוספת תשלום (קריאת שירות).
  • מוצר שנמסר לתיקון יוחזר ללקוח עד 30 ימים רגע מסירתו למחסן הלוגיסטי.

הנהלת חברת 'בר ספיר' תהא רשאית לבטל עסקה בחלקה/במלואה במקרים הבאים:

במידה ונפלה טעות במחיר ו/או בתיאור המוצר.

אם אירעה תקלה בתקשורת אשר מנעה מהגולשים שימוש תקין באתר.

במקרה שהמוצר אזל מהמלאי.

במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה, טרור, מגיפה או כל דבר אחר אשר ימנע את ביצוע העסקה.